Дошка об'яв

Проведення ХІ Всеукраїнської науково-технічної виставки-конкурсу молодіжних інноваційних проєктів «Майбутнє України»

Національним центром «Мала академія наук України» буде проведено ХІ Всеукраїнську науково-технічну виставку-конкурс молодіжних інноваційних  проєктів «Майбутнє України» (далі - виставка-конкурс).
Захід відбудеться у два етапи:
 
I етап - відбірковий (обласний, заочний) - у вересні-жовтні;
 
II етап - фінальний (всеукраїнський) у режимі онлайн.
 
Умови участі у виставці-конкурсі, орієнтовна тематика проєктів у кожній номінації, вимоги до проєктів та критерії їх оцінювання розміщені на сайті www.man.gov.ua
Для участі в І етапі виставки-конкурсу просимо до 30 вересня надіслати на поштову адресу обласного територіального відділення МАНУ письмову заявку (форма додається), тези інноваційного  науково-дослідницького проєкту та фото демонстраційної моделі або макета (за наявності) на паперових і електронних носіях.
Про терміни та умови проведення ІІ етапу виставки-конкурсу буде повідомлено додатково.
 
 

День з професором

Національний центр «Мала академія наук України» з 15 вересня 2020 року продовжує реалізацію проєкту «День з професором» з використанням дистанційних технологій.
Щотижня у вівторок та четвер о 15.00 для всіх бажаючих будуть відбуватись онлайн включення від знаних науковців з цікавими, актуальними та яскравими лекціями з хімії, біології, філології, матеріалознавства, робототехніки, ІТ, географії, математики, фізики, астрономії і т.д.
До участі у проєкті запрошуються учні 7 - 11 класів закладів загальної середньої освіти. Для реєстрації необхідно заповнити онлайн анкету за посиланням.
Вся інформація, що стосується реалізації проєкту, в тому числі анонси лекцій та посилання на них, буде надсилатись на електронну адресу, зазначену в анкеті.

Математика як інструмент мислення

Національний Центр «Мала академія наук України» запускаєонлайн-проєкт «Математика як інструмент мислення» для учнів 7–9 класів, який триватиме до кінця навчального року.

Проєкт складається з послідовних уроків, які б допомогли учням створити для себе цілісну систему математичного світогляду. Математику може опанувати будь-яка людина, яка нею цікавиться. Проте іноді або зацікавленість приходить пізніше, або немає можливості в школі знайти цікаві для себе задачі. Водночас математичні знання влаштовані так, що кожен наступний рівень базується на попередньому. Аби дати можливість усім охочим спробувати оволодіти різними математичними техніками і способами мислення, математичні знання систематизовано в такий спосіб, аби допомогти сформувати цілісний математичний світогляд.

Щосереди о 18:00– лекція, а після неї – практикум з розв’язання задач і кілька днів на виконання домашньої роботи.

Заняття проводяться в Zoom і Google classroom.

Проєкт безкоштовний, потрібно лише зареєструватися: bit.ly/35C7LWa
Перша лекція – 16 вересня.

Цей проєкт розроблено в Київському Академічному Університеті кандидатом фізико-математичних наук Тарасом Тимошкевичем, модерація лекцій - завідувачкою лабораторії прикладної математики НЦ "МАНУ" Катериною Терлецькою.

 

Перша лекція в межах онлайн-проєкту

«Математика як інструмент мислення» – на тему «Принцип “вузьких місць”»

 

Логіка і вміння мислити не є винятковою рисою математиків, але з огляду на специфіку їхньої діяльності, ця навичка постійно розвивається опосередковано завдяки тому, що їм доводиться при навчанні вирішувати дуже багато завдань. Деякі математики вже навіть не розуміють, чим відрізняється їх манера розмірковувати від тої, яка була в них від народження.

Що значить вміння мислити? Зокрема, це вміння використовувати алгоритми перебору варіантів, більш швидкі, ніж випадковий перебір.

Одним з потужних інструментів математиків при вирішенні завдань, який використовується як для шкільних задач, так і тих, які вирішують студенти і вчені, є принцип «вузьких місць». Його суть полягає в тому, що при переборі різних варіантів ми шукаємо таке «місце», такий об’єкт, в якому кількість варіантів для перебору мінімальна.

Цей принцип можна ефективно використовувати при міркуванні, коли потрібні об’єкти з великою кількістю властивостей: такі об’єкти часто можна знайти серед якихось крайніх елементів (найбільших, найменших, крайніх, найбільш незручних).

Лектор– кандидат фізико-математичних наук Тарас Тимошкевич.

Початок: 16 вересня о 18:00.
Реєстрація: bit.ly/35C7LWa

Фотогалерея

foto
День захисника України
Всi фото more

Опитування

Який рівень контрольних робіт на обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт?

Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН