Дошка об'яв
Про заходи до Дня водно-болотних угідь
02 лютого відзначається всесвітній день водно-болотних угідь.
Під час інформаційної компанії, спрямованої на підвищення обізнаності представників шкільної молоді з питань необхідності збереження водно-болотних угідь, рекомендовано використовувати Адаптовані матеріали у електронному вигляді за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/15UQO8fD2MhxtrLcdP2AudF7cHAS29uJt?usp=sha ring
Про курс «ЕЛЕМЕНТарна хімія. Бор, Карбон і компанія»
Лабораторія експериментальних досліджень «Ex Lab» Національного центру «МАНУ» анонсує спецкурс «ЕЛЕМЕНТарна хімія. Бор, Карбон і компанія»в рамках Всеукраїнської хімічної школи.
Курс буде проведено у період з 01 лютого до 03 березня 2022 року.
До участі запрошуються здобувачі освіти8 – 11 класівзакладів загально середньо освіти.
Для реєстрації необхідно до 31 січня 2022 року заповнити онлайн анкету за посиланнямhttps://forms.gle/SsijnYdPDndjryTv6
Повідомлення про зарахування на курс та код «Google Classroom» буде надіслано на електронну адресу, зазначену під час реєстрації 30 та 31 січня.
Програмою курсу передбачено лекційні та практичні заняття, онлайн-тести тощо. Навчання здійснюватиметься на платформах «Zoom» та «GoogleClassroom».
Детальна інформація за телефоном (068) 011 22 75 Альона Буткевич.
Проведення ХІ Всеукраїнської науково-технічної виставки-конкурсу молодіжних інноваційних проєктів «Майбутнє України»
День з професором
Математика як інструмент мислення
Національний Центр «Мала академія наук України» запускаєонлайн-проєкт «Математика як інструмент мислення» для учнів 7–9 класів, який триватиме до кінця навчального року.
Проєкт складається з послідовних уроків, які б допомогли учням створити для себе цілісну систему математичного світогляду. Математику може опанувати будь-яка людина, яка нею цікавиться. Проте іноді або зацікавленість приходить пізніше, або немає можливості в школі знайти цікаві для себе задачі. Водночас математичні знання влаштовані так, що кожен наступний рівень базується на попередньому. Аби дати можливість усім охочим спробувати оволодіти різними математичними техніками і способами мислення, математичні знання систематизовано в такий спосіб, аби допомогти сформувати цілісний математичний світогляд.
Щосереди о 18:00– лекція, а після неї – практикум з розв’язання задач і кілька днів на виконання домашньої роботи.
Заняття проводяться в Zoom і Google classroom.
Проєкт безкоштовний, потрібно лише зареєструватися: bit.ly/35C7LWa
Перша лекція – 16 вересня.
Цей проєкт розроблено в Київському Академічному Університеті кандидатом фізико-математичних наук Тарасом Тимошкевичем, модерація лекцій - завідувачкою лабораторії прикладної математики НЦ "МАНУ" Катериною Терлецькою.
Перша лекція в межах онлайн-проєкту
«Математика як інструмент мислення» – на тему «Принцип “вузьких місць”»
Логіка і вміння мислити не є винятковою рисою математиків, але з огляду на специфіку їхньої діяльності, ця навичка постійно розвивається опосередковано завдяки тому, що їм доводиться при навчанні вирішувати дуже багато завдань. Деякі математики вже навіть не розуміють, чим відрізняється їх манера розмірковувати від тої, яка була в них від народження.
Що значить вміння мислити? Зокрема, це вміння використовувати алгоритми перебору варіантів, більш швидкі, ніж випадковий перебір.
Одним з потужних інструментів математиків при вирішенні завдань, який використовується як для шкільних задач, так і тих, які вирішують студенти і вчені, є принцип «вузьких місць». Його суть полягає в тому, що при переборі різних варіантів ми шукаємо таке «місце», такий об’єкт, в якому кількість варіантів для перебору мінімальна.
Цей принцип можна ефективно використовувати при міркуванні, коли потрібні об’єкти з великою кількістю властивостей: такі об’єкти часто можна знайти серед якихось крайніх елементів (найбільших, найменших, крайніх, найбільш незручних).
Лектор– кандидат фізико-математичних наук Тарас Тимошкевич.
Початок: 16 вересня о 18:00.
Реєстрація: bit.ly/35C7LWa