Досвідом роботи діляться керівники гуртків

prev next

27 березня 2019 р. на базі Ніжинського районного відділу освіти, відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів історії та правознавства з проблеми  «Інноваційні освітні інструменти сучасного вчителя». Досвідом роботи ділилися учителі історії, керівники гуртків ОКПНЗ «Чернігівська МАН учнівської молоді».

Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам. З активним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, активно розвивається й освіта. Головним завданням педагога є вибір різноманітних прийомів, форм і засобів представлення навчального матеріалу. Адже головне – зацікавити учня, змусити його самостійно досліджувати певну галузь, вивчати для себе щось нове, тощо. Для того, щоб краще і цікавіше донести до учнів навчальний матеріал, педагоги використовують сучасні інформаційні технології. Нині, одним з найцікавіших способів подачі навчального матеріалу, а також систематизації самостійної роботи учня є, так звані, ментальні карти. Проте, на жаль, дана технологія ще не до кінця освоєна, і зрозуміла для вчителів.З методичними основами використання ментальних карт на уроках історії та у позакласній роботі знайомила колег Черненко Тетяна Віталіївна, керівник історичного гуртка ОКПНЗ «Чернігівська МАН учнівської молоді».

Сучасний учитель не лише навчає здобувачів освіти. Він сам повинен постійно учитися, змінюватися, розвиватися. Нині існує безліч можливостей для цього. І чи не найважливіше  –  горизонтальні зв’язки, коли учитель навчає учителя, ділиться досвідом, допомагає пізнати те, чого навчився сам.

Як знайти порозуміння з «цифровим поколінням» або поколінням «Z», – таку тему мав виступ керівника гуртка ОКПНЗ «Чернігівська МАН учнівської молоді» Ніни Дмитрівни Авраменко. Діти, народжені у ХХІ столітті, – це перше повністю цифрове покоління, вони повязані між собою за допомогою мережі Інтернет, мобільних телефонів,змалку оточені комп'ютерами, ноутбуками, планшетами, смартфонами та ігровими приставками. Їх вирізняє нетерплячість, зосередженість на короткострокових цілях, кліпове мислення. Отже, традиційне навчання, необхідною умовою якого є фундаментальні знання та репродуктивне навчання, не є ефективними для порозуміння із «дітьми мереживного розуму».

Залучення учителів до обговорення цього питання сприяло  обміну досвідом взаємодії на уроках педагога та учнів, урахування особливостей дітей, творчого та гнучкого підходу до проведення уроків, використання сучасних технологій, залучення дітей до проектної діяльності.

 

Фотогалерея

foto
Всеукраїнський семінар-практикум керівників, методистів відділень історії та суспільствознавства МАН України
Всi фото more

Опитування

Який рівень контрольних робіт на обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт?

Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН