Країни, які бережуть історичну пам’ять, мають сильнішу демократію
Країни, які бережуть історичну пам’ять,мають сильнішу демократію
Єлеазар Баркан
Розвивати ключові компетентності у дітей, вивчаючи такі складні теми, як Голокост, Голодомор дуже важливо.Під час проведення заходу, приуроченого пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні, трагедії Ніжинського «Бабиного яру», обмін досвідом продемонстрували керівник історичного гуртка ОКПНЗ «Чернігівська МАН учнівської молоді» Черненко Тетяна Віталіївна та вчитель історії Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Єсипенко Людмила Олександрівна.
Захід відбувся у рамках проекту «Будьте голосом тих, хто не може говорити за себе…». На цей раз гаслом стали слова: «Чужого горя не буває. Нас єднає спільний біль».
Теми Голокосту, Голодомору розвивають соціальні та громадянські компетентності, пошану до почуття гідності кожної людини.Голодомор і Голокост – дві найбільші людські трагедії, нерозривно зв’язані між собою, адже коріння обох трагедій – це тоталітарні режими.Комуністичний режим намагався не тільки приховати правду про Голодомор в Україні та Голокост, але й назавжди знищити крихти пам’яті про ці злочини.
Вчителі та учні переконані – їх мета – зробити так, щоб Нова українська школа стала школою розвитку, людяності, єднання, патріотизму, оберегом історичної пам’яті. Саме під час проведення таких заходів формується культура пам’яті, розуміння того, що ми відповідальні за пам'ять про минулі події, які відбувалися в Україні, на теренах Ніжинського краю. «Наше майбутнє твориться з історії. Саме з неї ми черпаємо те, що робить нас сильними, мудрішими, об’єднує всіх жителів України, формує відповідь на питання про власне майбутнє» – зазначили вчителі історії.